7 ביולי 2013

הזכות לנמל

בבואנו לבדוק כיצד ניתן לשלב את עורף הנמל בתוך העיר עלינו לתת את הדעת להבדלים בקני המידה של שתי הישויות המדוברות.
עורף הנמל (הלוגיסטיקה) על המשאיות ומחסני הענק, אל מול קנה המידה האורבני והקטן יותר של מגורים, מכוניות פרטיות והולכי רגל.
ברור כי על מנת להשתלב בעיר, חייב קנה המידה של עורף הנמל לקטון מעט ולהתפזר בתוך העיר וכך לאפשר לה להתקיים סביבו.























בתכנון  שלנו שילוב התשתיות בין זו האורבנית לבין זו הלוגיסטית יתאפשר על ידי יצירת מערכות משולבות של דרכים. 
התשתית הלוגיסטית של המשאיות, תוגבל לדרכים מסוימות בלבד שיפעלו בעיקר בכיוון מזרח מערב ויתאפשר בהן גם מעבר של מכוניות פרטיות.
בנוסף תתקיים תשתית של דרכים שהן אורבניות בלבד ופועלות בעיקר בכיוון צפון דרום.

על מנת לאפשר לחיים האורבניים להמשיך ולהתקיים ללא הפרעה, הבלוקים הלוגיסטיים (בהם נמצאים ההאנגרים) ייבנו כבלוק גדול המקיף חצר פנימית, חניה, שתאפשר את כניסת המשאיות ופריקת הסחורה.
חזית הבלוק הפונה לעיר תהיה חזית מסחרית, כאשר העורף שלה הוא העורף הלוגיסטי. 
בצורה זו יתאפשר קיום של האנגרים לוגיסטיים לצד אורבניות פעילה.





תוויות:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה